الاثنين، 29 أكتوبر 2012

ريموت كنترول

هذا الرجل استطاع ان يترك بصمه واضحه فى الرياضه المصريه.....
 تعرفه ده ياحسين ..شفته قبل كده يعنى .............
سهر الليالى ..شريف منير ..منى زكى ....
.
الغش ممنوع .....
هى كده باينه ولا انا متهيألى ..اصل كل مشروع احط صورته هنا ده حائط البطولات الخاص بى ...........
ممكن لوسمحت تنسى ارتباطك بالحارة والبيئه اللى جيت منها ...........
ان شاء الله بعد 5 سنين مصر تكون ميه فى الميه .............
..حسنا اراك لاحقا ...........
اذا كان الجو  مشمسا فالبس اللون الفاقع 
رائع الشمس لم تشرق اليوم 
فى الولايات المتحدة بدأ الاعصار ساندى فى الاقتراب من الحدود الشرقيه  ..ومن المتوقع ان تزيد سرعه الاعصار 

انا امرأة قبل ان اكون ملكه لا تنسى هذا ...........
هذه عاصفه قويه تهدد الولايات المتحده .............
.اسمع ياعزيز ..انت شخصيا لا تشغلنى ابدا .......
انا متأسف ..انت اتعلمت كده برضه ..........
هجوم الان..............
رايح الحمام بالجرنال وانت لسه ماتعرفش الف ب...........
امر طبيعى جدا فى العلاج خاصه لو كان المريض مريض نفسى ............
مشكله مصر والجزائر يدفع ثمنها المصريين بالخارج ............
وضربه اخرى على الصدغ الايسر ..........
تصاعدت اعمال العنف فى سوريا ..وشن الطيران السورى اعنف الغارات الجويه ........
قصه حضارة بنيت على التسامح والمحبه............
انا حزينه ..انت صاحب اطيب قلب بالعالم ..ماهذا ؟
انها محكمه الاغلاق تماما ..الحل الامثل للتخزين اتصل الان للحصول على العرض 
اذا كنت تريد بيت او ارض ..ارسل لنا كلمه دريم فى رساله 
جانى واحد قالى الله بالخير 
ماينفعش ينزل على ركبته ..نزل على الفاضى ..رايح فين بين المشاهدين ..فى اوروبا مانعين الماتش خارج الحلبه.......
 روحى دجى على مى وصحيها وخلى الخدامه تسوى لنا عشا ..زين ..زين 
لحسن الحظ البشر ليسو على قائمه طعامها...........
حبيبى على نياته .....

انت وانا سنكون على مايرام ...........
..
انا اسمى مكتوب ..لا ..طيب.............
يانبى سلام عليك ياحبيب سلام عليك ..صلوات الله عليك 

هناك تعليق واحد:

  1. ممكن توطوا الصوت شوية ... عندي امتحانات
    لا لا لا .. رجعي اللى فاتت دي
    لما الماتش ح يبدأ حتقوموا من هنا من سكات ..
    ممكن نجيب دش تانى عشان التليفزيون اللي جوة
    ...
    تصبحوا على خير

    ردحذف